subota, 2. travnja 2016.

Pitam se jesmo li u Savskoj podijelili Hrvatsku?


Evidentno je da su predsjednički izbori stvorili idealne temelje da Hrvati opet mrze jedni druge. Neki naši aktivisti iz Savske, svako dru ili drugačije mišljenje proglašavaju "crvenim vragovima", pa je evidentno da su "plavi vragovi" preuzeli nadzor u Saskoj. Evidentno je da Glogoški više ne može vladati situacijom jer su ubačeni "jastrebovi" vrlo vješto isprovocirali javnost i uz pomoć "lešinara" sa druge strane okreću hrvatsku javnost, posebno mlade protiv branitelja.

Koliko god su naši zahtjevi opravdani, sve se pretvorilo u politički cirkus koji će donijeti nemjerljive štete braniteljskoj populaciji. "Izumrijeti" ćemo brže nego partizani.

Najveća greška je kad smo pristali na "hodočašća" političara u naš Šator, neki su čak prozivali političare koji nisu došli. Ja jesam dragovoljac DR i do mirovine radio u OS RH. Od kad sam otišao u mirovinu prije 7 godina, mirovima mi je smanjena 30% umjesto da je rasla sukladno troškovima života.

Freda ne priznajem. Mi ga nismo predložili niti za savjetnika predsjednika, a niti za ministra. Nije bio ni na jednoj listi, već ga je na prijedlog Vlade imenovao Sabor. I stava sam da peticija Saboru nosi izglasavanje nepovjerenja Fredu - "ministru" ??? Zašto upitnici? Neću pisati svoj ratni put, jer to je bio dug prema Domovini, no otišao sam u mirovinu kao zapovjednik brigade u činu pukovnika. Fred je kao vojnik dobio čin brigadira. E pa da je Kotromanović vojnik, predložio bi vrhovnom zapovjedniku da mu se oduzme taj čin, jer se po nikakvim kriterijima nije mogao dodijeliti.

Očigledno: Pustimo politiku, političari nemaju što hodočastiti u Šator i nisu dobro došli ! Treba napraviti prijavu DORH-u jer je Fred ili lažirao dokumente o PTSP-u ili o ozdravljenju od PTSP-a. 
Osobno bi rekao da nije ozdravio. Ovo sam morao napisati, jer jednoumlje više nikada ne priznajem !
Znam i da nisam ništa postigao ovim monologom, ali meni je lakše !

Nema komentara:

Objavi komentar